آنچه باید درباره کار پخش تراکت بدانیم

تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلود هاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد:

درک درست از کار پخش تراکت یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، پخش تراکت فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف پخش تراکت ، افزایش فروش است.

سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. پخش تراکت برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت

کار پخش تراکت

وظیفه مهم تهیه کننده آگهی از پخش تراکت انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که پخش تراکت را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است
مهمترین اصل در پخش تراکت ، تاکید بر منافع مصرف کننده است. وقتی یک کار طراحی تراکت و چاپ تراکت را انجام می دهد، هشدار جی آبراهام را به یاد داشته باشید.

سریعترین راه درمان میگرن

شناخت مدل های آگهی تبلیغاتی

تراکت یک عامل برای فروش

تراکت ,یک ,آگهی ,تهیه ,فروشندگی ,پخش ,پخش تراکت ,را به ,آن را ,در این ,کنید آن

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود خلاصه کتاب نمایندگی ایران رادیاتور شهریار نصب فروش تعمیرات 09124158729 و عشق مرا با تو آشنا کرد فروشگاه جویا kawaii sekai مشاغل پزشکی فروش تجهیزات پزشکی دانلود رایگان قسمت 8 سریال قورباغه | قسمت هشتم سریال قورباغه آموزش ماین رایگان اتریوم (ETH) دانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسی پزشکی سیامک نجاریان