نکاتی درباره سواد تبلیغاتی
پیشتر بسیار درباره پخش تراکت و تاثیرات آن بر جامعه خرید و مشتری های شما صحبت کرده ایم اما در ادامه این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که سواد تبلیغاتی چیست و با به کارگیری آن میتوانیم چه تاثیراتی بر خریداران خود همچنین فروش محصولات خود داشته باشیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.همچنین میتوانید با دیگر خدمات گروه توزینو نیز همراه باشید:
اجرای سمپلینگ و پروموشن
پخش تراکت
سواد تبلیغاتی چیست؟
تبلیغات بخش مهمی از زندگی روزمره در جامعه غربی دوره معاصر است. بازاریابی و پیامهای تبلیغاتی بیش از پیش زندگی مصرفکنندگان را اشباع کرده است. برای درک و تفسیر این پیام ها و بازنماییهای بصری، مصرفکنندگان به مهارتهای سواد تبلیغاتی (یعنی، توانایی شناخت، ارزیابی و درک تبلیغات و دیگر پیامهای تجاری) نیاز دارند.
با توجه به اهمیت مبرهن سواد رسانه ای و آموزش رسانه، تعجب آور است که چرا پژوهش کمی به بعد تبلیغات پرداخته است. به طور کلی تبلیغات معمولاً در چارچوب سواد رسانهای مطرح میشود. بسیاری از متون سواد رسانهای تبلیغات را به عنوان بخشی از سواد رسانهای معرفی میکنند. پژوهشی در زمینه مصرف کنندگان فرهیخته تبلیغات وجود دارد، با این حال در کل مفهوم سازی و الگوسازی سواد تبلیغاتی فراتر از گامهای ابتدایش به پیش نرفته است.
درباره این سایت